Massimizate l'efficienza è u cuntrollu cù e nostre soluzioni di manifold à trè vie

Specifiche:

U cullettore à trè vie hè fattu di corpu di rubinettu di stop (fattu da PC), valvula centrale (fatta da PE), Rotatore (fattu da PE), tappu protettivu (fattu da ABS), tappu a vite (fattu da PE), connettore unidirezionale (fattu da PC + ABS).


  • Pressione:più di 58PSI/300Kpa o 500PSI/2500Kpa
  • Tempu di mantenimentu:Anni 30
  • Dettagli di u produttu

    Etichette di u produttu

    Vantaghju

    Hè custituitu da materiale impurtatu, u corpu hè trasparente, a valvula centrale pò esse girata à 360 ° senza alcuna limitazione, roditore strettu senza perdite, a direzzione di u flussu di fluidu hè precisa, pò esse aduprata per a chirurgia intervenzionale, bona prestazione per a resistenza à i medicinali è a resistenza à a pressione.

    Pò esse furnitu sterile o micca sterile in massa. Hè pruduttu in un attellu di purificazione di gradu 100.000. Ricevemu u certificatu CE ISO13485 per a nostra fabbrica.

    Un collettore à trè vie hè un tipu di tubazione o cumpunente idraulicu chì hà trè porte d'entrata o di uscita. Hè cumunamente adupratu in varie industrie, cumprese l'idraulica, HVAC (Riscaldamentu, Ventilazione è Climatizazione) è applicazioni industriali. U scopu di un collettore à trè vie hè di distribuisce o cuntrullà u flussu di fluidi, gas o altre sustanze trà parechje fonti o destinazioni. Permette a deviazione o a cumminazione di flussi, secondu i requisiti specifici di u sistema. I collettori à trè vie ponu esse truvati in diverse cunfigurazioni, cum'è in forma di T o in forma di Y, cù ogni porta chì si cunnetta à tubi o tubi flessibili. Sò tipicamente fatti di materiali cum'è u metallu (cum'è l'ottone o l'acciaio inox), a plastica o altri materiali durevuli, secondu l'applicazione è e sustanze trasportate. In i sistemi idraulici, un collettore à trè vie pò esse adupratu per cuntrullà u flussu d'acqua o altri fluidi trà diversi apparecchi o apparecchi, cum'è lavandini, docce o lavatrici. Permette u cuntrollu convenientu di l'approvvigionamentu d'acqua o a deviazione di l'acqua versu diverse prese. In i sistemi HVAC, i collettori à trè vie ponu esse aduprati per cuntrullà u flussu di refrigerante o d'aria trà diversi cumpunenti, cum'è evaporatori, condensatori o gestori d'aria. Aiutanu à regulà u flussu è à dirige l'effettu di raffreddamentu o di riscaldamentu versu diverse zone o zone in un edifiziu. In generale, i collettori à trè vie sò cumpunenti versatili chì facilitanu a distribuzione, u cuntrollu è a deviazione di fluidi o gas in varie industrie è applicazioni. U so design è a so funzionalità ponu varià secondu i bisogni specifici è ponu esse truvati in diverse dimensioni è materiali per accoglie diverse portate è sostanze.


  • Precedente:
  • Dopu: