Rilevatore di perdite di sacchetti liquidi di rifiuti

Specifiche:

Stile: CYDJLY
1) Trasduttore di pressione differenziale: precisione ± 0,07% FS RSS, precisione di misurazione ± 1 Pa, ma ± 2 Pa quandu hè sottu à 50 Pa;
Min. Display: 0,1 Pa;
Gamma di visualizazione: ±500 Pa;
Gamma di u trasduttore: ±500 Pa;
Resistenza massima à a pressione da una parte di u trasduttore: 0,7 MPa.
2) Gamma di visualizazione di a velocità di perdita: 0,0 Pa ~ ± 500,0 Pa
3) Limitazione di a velocità di perdita: 0,0 Pa ~ ± 500,0 Pa
4) Trasduttore di pressione: gamma di u trasduttore: 0-100kPa, Precisione ± 0,3% FS
5) Canali: 20 (0-19)
6) Tempu: Impostate l'intervallu: da 0,0 s à 999,9 s.


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Struttura di u produttu

L'istrumentu usa un sensore di pressione differenziale d'alta precisione per rilevà a tenuta d'aria di u pruduttu per via di u cambiamentu di pressione di i dui prudutti. U caricamentu è u scaricamentu manuale è a rilevazione automatica sò realizati per via di l'interfaccia di l'attuatore è di u dispusitivu di tubi. U cuntrollu sopra hè cuntrullatu da un PLC è visualizatu da un schermu tattile.

Principii di u produttu

A pompa peristaltica hè aduprata per estrarre acqua à temperatura costante di 37 ℃ da u bagnu d'acqua, chì passa per u mecanismu di regulazione di a pressione, u sensore di pressione, a pipeline di rilevazione esterna, u misuratore di flussu d'alta precisione, è dopu torna à u bagnu d'acqua.
I stati di pressione nurmale è negativa sò cuntrullati da u mecanismu di regulazione di a pressione. U flussu sequenziale in a linea è u flussu accumulatu per unità di tempu ponu esse misurati precisamente da u flussimetru è visualizati nantu à u schermu tattile.
U cuntrollu sopra hè cuntrullatu da PLC è servo pompa peristaltica, è a precisione di rilevazione pò esse cuntrullata in 0,5%.

A funzione hè cunforme à a descrizzione

FONTE DI PRESSIONE: Rileva a fonte d'entrata d'aria; F1: Filtru d'aria; V1: Valvula di riduzione di pressione di precisione; P1: Sensore di pressione di rilevazione; AV1: Valvula di cuntrollu di l'aria (per u gonfiaggio); DPS: Sensore di pressione differenziale d'alta precisione; AV2: Valvula di cuntrollu di l'aria (scaricu); MASTER: terminale di riferimentu standard (terminale negativu); S1: silenziatore di scaricu; WORK: estremità di rilevazione di u produttu (estremità pusitiva); Prodotti 1 è 2: prudutti cunnessi di u listessu tipu chì sò testati; PRESSIONE PILOTA: Fonte d'entrata d'aria di guida; F4: Valvula di riduzione di pressione di u filtru integrata; SV1: elettrovalvula; SV2: elettrovalvula; DL1: tempu di ritardu di gonfiaggio; CHG: tempu di gonfiaggio; DL2: Tempu di ritardu di equilibriu: tempu di equilibriu BAL; DET: tempu di rilevazione; DL3: tempu di scaricu è di soffiu; FINE: tempu di finitura è di scarica;

6. Fate attenzione quandu aduprate
(1) U strumentu deve esse piazzatu senza intoppi è luntanu da a fonte di vibrazione, per ùn influenzà a precisione di a misurazione;
(2) Aduprà in un ambiente sicuru, luntanu da materiali inflammabili è esplosivi;
(3) Ùn toccate è ùn movete micca l'elementi di prova durante a prova, per ùn influenzà a precisione di a misurazione;
(4) U strumentu per a rilevazione di a pressione di u gasu hà prestazioni ermetiche, per assicurà l'accessu à a stabilità di a pressione di l'aria è à l'aria pulita. Per ùn dannà u strumentu.
(5) Dopu avè principiatu ogni ghjornu, aspettate 10 minuti per a rilevazione
(6) Verificate se a pressione supera u standard prima di a rilevazione per impedisce l'esplosione di pressione eccessiva!

Un rilevatore di perdite di sacchetti di liquidu di scaricu hè un dispositivu specializatu utilizatu per rilevà è monitorà qualsiasi perdita o rottura in sacchetti o contenitori di liquidu di scaricu. Aiuta à prevene a contaminazione ambientale è à assicurà a manipulazione è u smaltimentu sicuru di i liquidi di scaricu. Eccu cumu funziona tipicamente un rilevatore di perdite di sacchetti di liquidu di scaricu: Installazione: U rilevatore hè piazzatu vicinu à i sacchetti o contenitori di liquidu di scaricu, cum'è in una zona di cuntenimentu o vicinu à i serbatoi di almacenamentu. Di solitu hè dotatu di sensori o sonde chì ponu rilevà perdite o rotture in i sacchetti o contenitori. Rilevazione di perdite: U rilevatore monitorizza continuamente i sacchetti o contenitori di liquidu di scaricu per qualsiasi segnu di perdita. Questu pò esse fattu attraversu vari metudi, cum'è sensori di pressione, ispezione visuale o sensori chimichi chì ponu rilevà sostanze specifiche in u liquidu di scaricu. Sistema d'allarme: Se si rileva una perdita o una rottura, u rilevatore attiva un sistema d'allarme per avvisà l'operatori o u persunale rispunsevule di a manipulazione di u liquidu di scaricu. Questu permette di piglià azzioni immediate per affrontà a perdita è prevene ulteriori contaminazioni. Registrazione è reporting di dati: U rilevatore pò ancu avè una funzione di registrazione di dati chì registra l'ora è a locu di qualsiasi perdita o rottura rilevata. Queste informazioni ponu esse aduprate per scopi di rapportu, registri di manutenzione o cunfurmità cù regulamenti è standard. Manutenzione è calibrazione: A manutenzione è a calibrazione periodica di u rilevatore sò essenziali per assicurà una rilevazione di perdite precisa è affidabile. Questu pò implicà a verificazione di i sensori, a sustituzione di e batterie o a calibrazione di u dispusitivu per mantene a so efficacia. Un rilevatore di perdite di sacchetti di liquidu di scaricu hè un strumentu cruciale in l'industrie induve a gestione è u smaltimentu adatti di i liquidi di scaricu sò essenziali, cum'è l'impianti chimichi, l'impianti di trattamentu di l'acque reflue o l'impianti medichi. Rilevendu è affrontendu prontamente perdite o violazioni, aiuta à prevene a contaminazione ambientale, prutege u persunale è assicurà a cunfurmità cù regulamenti è standard di sicurezza.


  • Precedente:
  • Dopu: